понеділок, 4 січня 2016 р.

На згадку

Період з вересня по грудень 2015 року можна позначити як вдалий старт для подальшого шляху. 


Наша олімпійська команда у складі 6 учнів підтвердила свої  знання з історії, англійської мови, хімії, німецької мови, християнської етики, української мови і виборола призові місця на рівні міста. Вітаємо переможців! 





Відкриттям року став виступ нашого класу у конкурсі казок. Члени журі відмітили гру наших артистів. 

Бажаємо успіхів у наступному році, артисти!





Нікого не залишила байдужим і подорож класу до Києва. Учні мали можливість познайомитися з роботою фабрики новорічних іграшок, взяти участь у майстеркласі, і, звичайно, загадати бажання. Про свої враження учні можуть написати у коментарі. 


Від себе хочу подякувати батькам за задоволення, з яким я працюю з Вашими дітьми. Дякую і сподіваюсь на подальшу співпрацю і підтримку. 


Любі мої, учні 8-А класу, бажаю вам гарно відпочити на зимових канікулах і з нетерпінням чекаю вас 11 грудня в школі! 

2 коментарі :

  1. Мені дуже сподобалась подорож з класом. Київ - чарівне місто. Екскурсії були цікавими, а разом з класом ще веселими. Але найбільше мені сподобалось в отелі. Сподіваюсь, ми ще кудись поїдемо разом!

    ВідповістиВидалити
  2. я хочу знову повернутися туди. Мені дуже сподобалося.

    ВідповістиВидалити